קורס הכשרה לניהול און ליין

קורס הכשרת מנהלים – הדרך להתקדם למשרות ניהוליות

אנשים רבים מתייחסים לניהול כאל פועל יוצא של תפקידם, ולא כאל מקצוע בפני עצמו. אלא שעל מנת לנהל עובדים או בית עסק באופן מוצלח ויעיל, ישנו צורך ברכישה של ארגז כלים רחב ומגוון. ארגז כלים כזה יכול להועיל לאנשים רבים, בין אם הם שואפים להגיע למשרות ניהול או כבר מחזיקים בעמדה ניהולית כלשהי. אחת הדרכים היעילות ביותר להתקדם למשרות ניהוליות ולנהל עסקים בהצלחה, היא באמצעות קורס ניהול עסק. קורס ניהול איכותי במכללה מומלצת, יכול להעניק למשתתפים בו מגוון של כלים ומיומנויות, שיהפכו אותם למנהלים מוכשרים.

 
למי מיועד קורס ניהול דיגיטלי או פרונטלי?

כיום, קורס הכשרת מנהלים הוא אחד הקורסים המבוקשים ביותר בשוק העבודה, מכיוון שישנם כמה קהלי יעד משמעותיים הזקוקים לו. כאמור, אלה יכולים להיות עובדים בחברות גדולות וארגונים, השואפים להתקדם למשרות ניהוליות. גם מי שכבר נמצאים בעמדה ניהולית כזו, יכולים לצאת נשכרים מרכישת כלים פרקטיים. אלה יסייעו להם בניהול ובהתקדמות המקצועית שלהם בהמשך הדרך. בנוסף, קורס כזה יועיל גם לבעלי עסקים עצמאיים, הזקוקים לכלים לשיפור יכולות הניהול שלהם. זאת בין אם מדובר בעסק קטן או כזה שמעסיק עובדים רבים. מכיוון שמדובר באנשים עובדים, ניתן להשתתף בקורס כזה גם  באופן פרונטלי וגם באמצעות גישה מרחוק.

 

איך בוחרים קורס ניהול עסק?

כאשר יש צורך בשיפור כישורי ניהול, קורס הכשרת מנהלים בזום או באופן פרונטלי, הוא הבחירה המתבקשת. לפני שבוחרים היכן ללמוד, חשוב לוודא שהוא כולל בין היתר את הנושאים הבאים:

  • הנעת עובדים ויצירת מוטיבציה לעבודה יעילה ולעמידה ביעדים
  • פיתוח עבודת צוות הרמונית ויעילה בקרב העובדים
  • יצירת אווירה טובה, תקשורת ויחסי אנוש מעולים במקום העבודה
  • יצירת סמכות ואמון בקרב העובדים והאצלת סמכויות
  • ניהול לוחות זמנים וחלוקת מטלות בפרויקטים מורכבים וממושכים
  • ניהול ישיבות ודיונים באופן שוטף, ממוקד וענייני
  • מתן משוב חיובי ושלילי באופן אפקטיבי, בונה ומקדם
  • ביצוע ראיונות למועמדים למשרה וקבלתם לעבודה
  • ניהול משא ומתן וקבלת החלטות
  • התנהלות נכונה מול ספקים, לקוחות וממונים
  • התמודדות יצירתית עם אתגרים ותקלות
  • מניעה מראש של טעויות ניהוליות נפוצות

על מנת ללמוד את כל הכלים הללו, יש צורך בידע עיוני ואך גם בהתנסות מעשית. לכן מומלץ לבחור קורס שכולל סדנאות פעילות, המאפשרות תרגול של מצבי אמת בעבודת ניהול יום יומית. סדנה מעשית וחווייתית מאפשרת למשתתפים לחוות את האתגרים וההתמודדויות שיעמדו בפניהם, ולמצוא להם פתרונות יצירתיים.

קורס ניהול דיגיטלי

להיות מנהל – חיזוק היכולות האישיות

קבלת כלים פרקטיים לניהול היא חשובה מאד, אך לא פחות חשוב לחזק תכונות אישיות ורגשיות של המנהלים העתידיים. הדבר ישפיע משמעותית על היכולת של המנהל לבצע את משימותיו באופן מוצלח, וליצור סביבת עבודה נעימה ויעילה כאחת.

בין היתר, מדובר בחיזוק הביטחון העצמי; פיתוח אסרטיביות ויכולת הנהגה; עבודה על תקשורת בינאישית ויחסי אנוש; שיפור היכולת לעמוד בלחצים ולהתמודד עם אתגרים לא צפויים; שכלול היכולת לעמוד מול קהל ולסחוף אותו ועוד.

 

מכללת גישות – קורס מנהל עסקים אונליין

ניסיון של עשרות שנים לימד אותנו, שניהול הוא מקצוע לכל דבר ועניין. ברגע שאדם מגיע לעמדת ניהול, בין אם מדובר בניהול של עובדים בודדים ובין אם במנהל חברה בעלת מאות עובדים, יש צורך בכלים פרקטיים ורגשיים כדי לבצע את המשימה בהצלחה. זאת על מנת שהעסק ישגשג ויעמוד ביעדים הפיננסיים והשיווקיים שהציב לעצמו. לשם כך יש צורך בעובדים בעלי מוטיבציה שיודעים לעבוד בצוות; ביכולת לנהל פרויקטים ולעמוד בלוחות זמנים; בכלים לניהול משא ומתן מורכב וקבלת החלטות לא פשוטות; ועוד אתגרים רבים עימם מנהל צריך להתמודד באופן יום יומי.

אנחנו במכללת "גישות" מאמינים, שאת הכלים האלה כדאי ללמוד באופן מעשי ולא רק באמצעות רכישת ידע עיוני. לכן יצרנו קורס הכשרה לניהול און ליין, שמתנהל במתכונת של סדנאות מעשיות. בכל סדנה כזו תוכלו לתרגל ולהתנסות במגוון של התמודדויות בהן נתקל מנהל באופן שוטף – מהאצלת סמכויות, דרך ניהול ישיבות ועד עבודה מול לקוחות וספקים. הקורס, שמונחה על ידי מנחות מקצועיות ומנוסות, יעניק לכם כלים מעשיים, לצד פיתוח יכולות הניהול האישיות שלכם. קיום הקורס באופן מקוון, מאפשר להשתתף בו מכל מקום, תוך חיסכון בזמן ובמאמץ. המעוניינים יכולים להצטרף לקורס פרונטלי, שמתקיים בסניפי המכללה ברחובות ובחיפה.

באתר תוכלו להתרשם מתוכנית הלימודים המקיפה, לקרוא אודות המכללה והניסיון הרב שלנו בהקניית מיומנויות, ולהירשם אליו בקלות וללא מאמץ. אם יש לכם שאלות נוספות לגבי הקורס, נשמח לעמוד לרשותכם בטלפון 1-700-705-105

כל הזכויות שמורות למכללת גישות
Crafted by Pionet Logo
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם





    • הנחיית קבוצות
    • יעוץ ארגוני
    • אימון אישי
    • הכשרה לניהול
    • לימודי און ליין