ההומור ככלי לשיפור התקשורת / ד"ר צבי ברק

השימוש בהומור מאפשר העשרת התקשורת הבינאישית ובהעברת מסרים באמצעות יצירת חוויה מהנה.

ההומור והצחוק המשותף מאפשר לנו ליצור עם האחרים קירבה גדולה יותר, הוא יוצר גירוי להקשבה, מסייע בפירוק נושאים טעונים, שובר סיטואציה, מוציא מקיבעון ובקיצור יוצר הנאה מעצם החוויה.

אך…יש כללים חשובים מאוד שיש להקפיד עמם כאשר משתמשים בהומור:

  1. הומור הוא אמצעי תקשורת מצוין, המגבלה שלו שהוא מצריך לפחות שניים…
  2. שימוש בהומור יהיה אפקטיבי כאשר הוא מותאם לסיטואציה.
  3. ההומור מהווה את ה"שמן" המאפשר את פעולת "מנוע" התקשורת. על כן, חשוב שיהיה באיכות טובה ובמינון מתאים.
  4. ההומור הוא טוב, מצחיק, משעשע ושובר מחסומים רק אם האחר או האחרים – שותפים לו. עפ"י רוב, הומור עצמי מתקבל טוב יותר.
  5. הומור הוא דרגה גבוהה של תקשורת, ונדרשת בשימוש בו רגישות לסביבה האנושית ובקרה תמידית של שכר ישר.

חשוב לזכור!

ההומור הוא מיומנות ככל המיומנויות וניתנת לרכישה ולפיתוח, ואם לא הצלחת להשתמש בהומור אז למד לכל הפחות ליהנות מהומור של אחרים.

למגוון הקורסים שלנו לחצו כאן

כל הזכויות שמורות למכללת גישות
Crafted by Pionet Logo
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

מלאו פרטיכם ונחזור אליכם בהקדם





    • הנחיית קבוצות
    • יעוץ ארגוני
    • אימון אישי
    • הכשרה לניהול
    • לימודי און ליין