מיתוג עצמי / ד"ר צבי ברק

רבים מאתנו אנשי אמצע החיים שרוצים להפוך את כישורנו, השכלתנו, ניסיוננו והידע הרחב שצברנו על פני השנים לעיסוק מרכזי בחיינו, באם אכן ברצוננו לייצר ערך מכישורנו, אנחנו חייבים למתג עצמנו כמומחים נדרשים בתחום.

בכדי לעמוד באתגר זה, חשוב להתייחס למספר כללים שיובילו אותך למיצוב הראוי בשוק העבודה התחרותי:

  1. הגדר את תחומך הייחודי ואותו תשווק.
  2. מצב עצמך ברשתות חברתיות.
  3. העלה תמונות וקטעי פעילותך לרשת.
  4. פרסם טורי דעה ומאמרים בתחום התמחותך.
  5. התייחס בכבוד לעיסוקך, והצג אותו כשאיפת חייך (לא כ"זמני", "בינתיים", "עד שיפול משהו יותר טוב").
  6. הפגן התלהבות! זכור, אנשים מתחברים להתלהבות שלך.
  7. שמור על כבודם של לקוחותיך.
  8. הפקד את מכירת פעילותיך בידיים של אחרים, אל תיפול למלכודת שאתה נדרש למכור את עצמך. (אתה באופן טבעי רגיש ופגיע לתגובות הלקוחות…)
  9. זכור תמיד – האחרון להתעייף הוא הראשון לניצחון.למגוון הקורסים שלנו לחצו כאן

כל הזכויות שמורות למכללת גישות
Crafted by Pionet Logo
עוגיות

אתר זה משתמש בעוגיות כדי לשפר את הפונקציונליות של האתר, לספק לך חוויית גלישה טובה יותר ולאפשר לשותפים שלנו לפרסם לך.

מידע המפרט על השימוש בעוגיות באתר זה וכיצד ניתן לדחות אותם, ניתן לצפות במדיניות העוגיות שלנו.

על ידי שימוש באתר זה או לחיצה על "אני מסכים", אתה מסכים לשימוש בעוגיות.

לשיחה עם יועצת לימודים





    • הנחיית קבוצות
    • *חדש* הכשרת מנחים לקבוצות תמיכה
    • יעוץ ארגוני
    • הדרכות ד''ר צבי ברק
    • הכשרה לניהול
    • לימודי און ליין
    • אימון אישי